Voormolen Recruitment Update Q1 2019

Q1 2019 is zo goed als voorbij. Wij hopen dat het nieuwe jaar voor jou net zo goed en fris is begonnen als voor ons?! Inmiddels hebben wij alweer een aantal opdrachtgevers blij gemaakt met een nieuw personeelslid en dus dito kandidaten blij gemaakt met een nieuwe job. Daarnaast is 2019 voor ons ook het jaar van verandering iets wat we misschien al veel eerder hadden moeten doen. Maar daarover zo direct meer.

Ook nieuw, in de Voormolen Recruitment Update, zijn aanbevelingen of de zogenaamde testimonials. Korte stukjes van opdrachtgevers en/of kandidaten die wij van dienst zijn geweest en die hun ervaringen met Voormolen Recruitment willen delen met jou. Dit geeft je direct ook wat meer inzicht in het type opdrachtgever en kandidaat waar wij voor werken. In ieder geval veel leesplezier gewenst en maak er een mooi 2e kwartaal van!

 

Voor welke type opdrachtgevers werken wij eigenlijk?

Wij krijgen regelmatig de vraag voor welke type opdrachtgevers wij werken. Daarom lijkt het ons goed om dit nog eens langs deze weg (het staat natuurlijk ook op onze website) te vermelden;

Voormolen Recruitment is een landelijk opererend en gespecialiseerd recruitment bureau actief binnen de werving en selectie in de vastgoed branche. Wij richten ons specifiek op de marktsegmenten bouw -/ projectmanagement bureaus, adviesbureaus, projectontwikkelaars, vastgoedmanagers, beleggers/eigenaren en makelaars. Dit zowel voor profit (bijvoorbeeld een ontwikkelende Belegger of een externe Vastgoedbeheerder) als non-profit organisaties (bijvoorbeeld een vastgoedafdeling van een Zorginstelling of de Rijksoverheid).

 

Yes we can!

Change, yes we can! Zoals gezegd in het voorwoord is 2019 voor Voormolen Recruitment een jaar van verandering. Wij hebben namelijk besloten om vanaf nu alleen nog maar op basis van exclusiviteit te werken. Dus 1 op 1 en met naam en toenaam van de opdrachtgever en dus zonder in “concurrentie” te zijn met één of meerdere collega’s. Dit doen we onder andere om de kwaliteit van onze processen te kunnen blijven waarborgen. Maar vooral omdat wij vinden dat de toegevoegde waarde van een bureau in een gespecialiseerde markt zo het beste tot zijn recht komt voor zowel opdrachtgever als kandidaat.

Daarnaast zijn we van mening dat we tegenwoordig in een zeer open omgeving opereren door onder andere social media. Men verwacht dus ook openheid van ons als bureau en dat kan alleen op deze manier. Wil jij hier meer over weten? Neem gerust contact op met Arnoud Voormolen via 010-2221111 | 0622811943 of via email. 

 

Testimonial

 

Dreef Beheer B.V. uit Beverwijk was op zoek naar een zelfstandig Technisch (en facilitair) Vastgoedmanager met de specifieke kennis van het type vastgoed wat bij hen in eigendom is. Gezien de veelzijdigheid van het functie profiel en de overspannen arbeidsmarkt voor dergelijke functies was het lastig om de juiste kandidaat te vinden. Om die reden werd Voormolen Recruitment ingeschakeld. Gert de Vos, (leidinggevend) Technisch Vastgoedmanager over deze succesvolle en prettige samenwerking;

 

“Van meet af aan had ik het gevoel dat senior recruiter Arnoud Voormolen en ik op één lijn zaten. Na een goed en constructief gesprek bij ons op kantoor zijn we de samenwerking aangegaan. We hebben een periode intensief contact gehad met elkaar. Het was duidelijk dat hij wist waar hij het over had en dat hij een goede inschatting kon maken over het type persoonlijkheid en benodigde ervaring die bij ons past. Dit heeft dan ook uiteindelijk geresulteerd in de aanname via Werving & Selectie van een ervaren en vakbekwame nieuwe Technisch Vastgoedmanager. Een prima aanvulling op ons team waar wij zeer blij mee zijn! Ik kan Voormolen Recruitment dan ook van harte aanbevelen”.

(Medior) Taxateur voor Fakton Valuation

Voor onze partner Fakton Valuation zijn wij exclusief op zoek naar een ambitieuze taxateur die net als zij het verschil wil maken. Bij Valuation werk je samen met een team van vijf ervaren collega’s aan onafhankelijke en kwalitatief hoogwaardige taxaties van complexe objecten, waaronder grondposities (ontwikkellocaties), transformatie- en herontwikkelingsobjecten, zorgvastgoed en haven gerelateerd vastgoed. Geen enkele opdracht is hetzelfde. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor deze complexe opgaven en je onderhoudt zelf je klantcontacten. Je maakt gebruik van specialistische, gestandaardiseerde en gevalideerde rekenmodellen en voert de taxaties uit volgens de regels van het NRVT en de ethische guidelines van de RICS. Dat is de ‘niche’ waarin Fakton Valuation zich onderscheidt in de taxatiewereld. Om het team Valuation en de business line verder op de kaart te zetten woon je regelmatig evenementen en congressen bij.

Als team werken ze vanuit een modern en informeel kantoor op de 22e verdieping van het WTC in Rotterdam, maar ook in Utrecht gebruiken ze regelmatig werkplekken als uitvalsbasis.

Klik hier voor meer informatie over de vacature

Sluit deze vacature niet aan op jouw profiel, eisen & wensen kijk dan eens op onze vacature pagina.

Heb je een vacature waarbij je hulp nodig hebt bij de invulling daarvan neem dan contact met ons op via 010-2221111