Technisch Property Manager voor De Jong Groep

 

Voor onze partner de De Jong Groep (DJG) te Amsterdam werven wij exclusief een ervaren Technisch Property Manager.
 

Al sinds 1954 is De Jong Groep als vastgoedonderneming actief in het aankopen, (her)ontwikkelen, renoveren en beheren van vastgoed (Werken, Wonen, Retail en Leisure) op de mooiste locaties, met name in Amsterdam. Professionaliteit, oog voor kwaliteit en gevoel voor traditie in de vastgoedsector staan voorop. Deze manier van werken resulteert in een unieke onroerend goed portefeuille.
 

Bij het aankopen, herbestemmen, ontwikkelen en herontwikkelen van gebouwen zijn de locatie, de kwaliteit van het vastgoed en het creëren van meerwaarde de belangrijkste uitgangspunten. Restauratie, renovatie, groot en klein onderhoud voeren zij in eigen beheer uit. Hierbij werkt men samen met gerenommeerde architecten en deskundige vakmensen.


De Jong Groep streeft ernaar om de eigen vastgoedportefeuille zo duurzaam mogelijk in 
te richten. Zowel bij bestaande objecten als projecten in ontwikkeling proberen zij nieuwe kennis en technieken toe te passen.

Je komt te werken in een klein, ambitieus en enthousiast team. Inclusief jou in totaal 8 m/v. Je werkt nauw samen met een junior property manager en legt rechtstreeks verantwoording af aan de directie. Werkzaamheden zijn onder andere:


• Verantwoordelijk voor het onderhoudsbeleid.
• Analyseren en bewaken van de technische staat van de gehele portefeuille.
• Opstellen van (meerjaren) onderhoudsplanningen en eventuele -budgetten.
• Commerciële wensen van DJG kunnen vertalen naar een technische omschrijving.
• Selecteren van aannemers, architecten en adviseurs (beoordeling offertes).
• Begeleiden en aansturen van herontwikkelingen/verbouwingen/renovaties, waarbij voortgangs- en kwaliteitscontrole een essentieel onderdeel zal zijn van de werkzaamheden.
• Bijwonen bouwvergaderingen.
• Eindverantwoordelijk voor het onroerend goed management informatiesysteem (Informant).
• Mede-onderhouden van contacten met huurders.
• Doen van voorstellen inzake de (technische) verbetering van de portefeuille.
• Verzorgen van opleveringen.

• Beoordeling van de servicecontracten (periodiek liftonderhoud, schoonmaak e.d.)
• Beoordeling van servicekostenafrekeningen.
• Aanwezig zijn bij belangrijke VvE- en huurdersvergaderingen.
• Behandelen verzekeringskwesties en subsidieaanvragen.
• Verduurzamen portefeuille.

Wij kijken uit naar ervaren kandidaten uit of nabij Amsterdam met minimaal een afgeronde Hbo opleiding (bijvoorbeeld Bouwkunde) en met een aantal jaren (5 tot 10) ervaring in een soortgelijke functie zodat je snel zelfstandig aan de slag kunt. Een kleine organisatie vraagt om flexibiliteit en collegialiteit. Uiteraard heb je sterke affiniteit met vastgoed onderhoud en verduurzaming van vastgoed en beheers je het samenspel met aannemers. Je hebt (goede) kennis van de actuele en relevante wet- en regelgeving. Uiteraard ben je communicatief vaardig en beheers je het Nederlands (en bij voorkeur ook het Engels) goed in zowel woord als geschrift. En als je bekend bent met Informant is dat helemaal mooi!

Deze functie is gewaardeerd op een maandsalaris van circa 5.000,00 euro op basis van een fulltime werkweek van 40 uur. Daarnaast kent men onder andere een vaste 13e maand, 25 vakantiedagen en een pensioenregeling die volledig zal worden vergoed door de werkgever. Er zit ook leaseauto in het pakket net als een statig kantoor aan de Prins
Hendriklaan.


Voormolen Recruitment is de exclusieve partner met betrekking tot deze vacature. Voor meer informatie en/of eventuele vragen kan je contact opnemen met Arnoud Voormolen via 06 22 81 19 43 (ook WhatsApp). Het direct solliciteren is natuurlijk ook prima.

Dit kan met het insturen van je CV en motivatie via info@voormolenrecruitment.nl of via www.voormolenrecruitment.nl/contact/

 

SOLLICITEREN OP DEZE FUNCTIE