(Medior) Projectmanager voor Rienks Bouwmanagement

 

 

Voor onze partner Rienks Bouwmanagement uit Amersfoort werven wij exclusief een (Medior) Projectmanager. Rienks Bouwmanagement is  een middelgroot adviesbureau met acht medewerkers. Al meer dan 25 jaar begeleiden zij uitdagende huisvestingsvraagstukken van initiatief tot en met ingebruikname. Zowel nieuwbouw, renovatie en verbouw. De opdrachtgevers zijn toonaangevende organisaties in de commerciële vastgoedontwikkeling, het onderwijs, de zorg en de overheid.

De werknemers van Rienks Bouwmanagement worden gedreven door de ambitie om de leefomgeving van mensen te verbeteren. Daartoe leveren zij hun opdrachtgevers en relaties hoogwaardig advies gebaseerd op de laatste inzichten op het gebied van leefomgeving en huisvesting in het bijzonder. Op basis van hun vakmanschap, netwerken en persoonlijke inzet creeren ze met hun opdrachtgevers en relaties duurzame en toekomstgerichte huisvestingsoplossingen. Een mooi voorbeeld hiervan is de duurzame renovatie van het Cygnus Gymnasium. Hiervoor hebben zij de toonaangevende Gulden Feniks mogen ontvangen.

Rienks Bouwmanagement kenmerkt zich verder door korte lijnen, resultaat- en oplossingsgerichtheid en is zeer output gericht. Als Projectmanager bij Rienks Bouwmanagement ben je uitstekend in staat om zelfstandig en samen met collega’s (deel)projecten te initiëren, organiseren en managen. Dit vanuit het ambitieniveau van de opdrachtgever en met aandacht voor de kaders waarbinnen het resultaat behaald moet worden. Daarbij werk je altijd in verbinding met opdrachtgever en eindgebruikers van het project. Vanuit vertrouwen en goed partnership werk je samen met de partners in de bouwkolom zoals ontwerpende- en uitvoerende partijen. Werkzaamheden die je verricht zijn bijvoorbeeld;

  • Opstellen van een projectplan met aandacht voor de projectdefinitie, de fasering, en het plan van aanpak voor het managen van het proces, inrichten van de organisatie en sturen op tijd, geld en kwaliteit.
  • Voorbereiden van besluitvorming, het voeren van een (gezamenlijke) projectadministratie, kwaliteitsbewaking en projectrapportage.
  • Verkrijgen van draagvlak voor plannen en resultaten door het actief betrekken van stakeholders en eindgebruikers  in het project.
  • Managen van verwachtingen van opdrachtgever en eindgebruiker door de juiste communicatie.
  • Beoordelen van bouwkundige bestekken, contracten,  PvE’s en kostencalculaties.
  • Ondersteunen van Senior Projectmanagers bij het adviseren over en begeleiden van aanbestedingen en selectie van adviseurs en uitvoerende partijen en daarnaast het adviseren en realiseren van duurzaamheidsambities.

Wij kijken uit naar kandidaten die de betekenis en het belang van huisvesting voor hun opdrachtgevers en relaties begrijpen.  Je kan goed zelfstandig aan de slag maar functioneert ook prima in teamverband. Je bent een overtuigende persoonlijkheid met zeer goede communicatieve vaardigheden. Natuurlijk ben je klantgericht en haal je altijd het beste in jezelf naar boven. Daarnaast heb je gevoel voor commerciële kansen bij de opdrachtgever en  (potentiele) relaties .Verder verwachten wij dat je beschikt over dan wel affiniteit hebt met;

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding Bouwkunde en/of Technische Bedrijfskunde
  • Minimaal 5 jaar soortgelijke werkervaring
  • Aanbestedingsrecht en/of Bouwrecht
  • Huisvestingsvraagstukken in een duurzame leefomgeving
  • Zowel nieuwbouw als renovatie/herbestemming
  • BIM

Rienks Bouwmanagement bied een marktconform salaris en dito arbeidsvoorwaardenpakket gebaseerd op je ervaring, kennis en kunde.  Het betreft een fulltime functie van 40 uur per week maar een 32-urige werkweek is zeker bespreekbaar.

 

Voormolen Recruitment is de exclusive partner met betrekking tot deze vacature. Voor meer informatie of eventuele vragen kan je contact opnemen met Arnoud Voormolen via 06 22 81 19 43 (ook WhatsApp). Het direct solliciteren is natuurlijk ook prima. Dit kan middels het insturen van je CV en motivatie via info@voormolenrecruitment.nl of via www.voormolenrecruitment.nl/contact/   

Voormolen Recruitment is een landelijk opererend en gespecialiseerd recruitment bureau actief binnen de werving en selectie in de vastgoed branch. Wij richten ons specifiek op de marktsegmenten bouw -/ projectmanagement bureaus, adviesbureaus, projectontwikkelaars, vastgoedmanagers en beleggers/eigenaren. Dit zowel voor profit als non-profit organisaties.

Wij werven & selecteren kandidaten met een relevante opleiding (bijvoorbeeld bouwkunde, technische bedrijfskunde) op overwegend hbo en wo-niveau en bemiddelen hen naar vrijwel uitsluitend structurele vastgoed functies.


SOLLICITEREN OP DEZE VASTGOED VACATURE